Bulle som tröst

Usch, den här dagen. Det är inte min dag idag. Inte nog med att himlen är alldeles grå (och jag påverkas alltid av vädret) utan jag har dessutom lyckats dra på mig en ny förkylning. Pallrade mig iväg imorse och öppnade på jobbet men vid lunch kände jag mig så pass sänkt att det var bäst att åka hem och kurera så inte hela veckan blir förstörd. Köpte mig en bulle som tröst på konditoriet här i huset. En kopp te med honung till hoppas jag ska bota min onda hals. 
 
Nu vill jag bara få må bra. Känns som att det var evigheter sen jag kunde leva helt normalt. Jag har fått ställa om så mycket sen besvären med min mage började och livet känns så begränsat. Idag ringde i alla fall läkaren som berättade att proverna visade på att man hittat något och måste fortsätta utreda. Mina värden såg inte bra ut. Blandade känslor angående alltihop. Hade proverna inte visat något hade jag ju slitit mitt hår.. men nu blir jag bara orolig istället. 
 
 
 
0 kommentarer