Projekt: Tavlor

Det här med tavlor hurni! Haha, det upptar mycket av tankeverksamheten just nu. Hur vill man ha det egentligen? Varför ska det vara så galet svårt att hitta motiv som man gillar? Och som sambon gillar med? Haha, ja det är ju tillräckligt svårt att hitta något man själv kan tänka sig. Han gillade exempelvis inte trädet så mycket, men jag var så såld på det att jag fick beställa ändå. Tack för det älskling!
 
Hur fortsätter jag nudå? Jag tänker mig inte så mycket färg. Kanske någon mer, men då med lite mellanrum. Tror att jag vill ha en till ek-ram, fast kanske större och längre ut åt andra hållet. Över guldramen vill jag nog ha en vit, med ett neutralt motiv likt trädet. Sen kanske något mindre motiv en bit bort.. Hmm. Jo, juste! Solen från Svenskt tenn, den i mässing.. vet ni vilken jag menar? Här är den. Den vill jag ha också. Typ mitt i, att bryta av med. Är så kär i den, går liksom inte riktigt att släppa.
 
 
0 kommentarer