Bloppisfynd!

Så härligt när man kan fynda! Särskilt när det är något man vill ha. Dessa två skålar från Spode stod på önskelistan och såldes av en tjej på Instragram. Bloppisar, himlans bra grej det!
 
I den ena skålen ligger det Kinder Schoko-Bons, en ny kampanj från Buzzador och Ferrero som låter mig och mina nära och kära smaka på innehållet från tre olika Kinder-påsar. Eftersom jag inte riktigt gillar utseendet på de små förpackningarna tar jag hellre bort plasten och lägger dem i en skål, ser lite mysigare och finare ut att bjuda på. Dessa är de minst goda av Kinders choklad, enligt mig, men det är klart de slinker ner ändå. Choklad är ändå choklad! ;-) Och fina är de ju att bjuda på också, när man lägger dem såhär i en skål!
 
De andra två sorterna man fick testa i kampanjen var Kinder Maxi Mini och Kinder Bueno Mini (min favorit). Den sistnämnda är smått beroendeframkallande med sin hasselnötsfyllning! Maxi Mini är för söt för min smak, men gillar Du chokladen på det klassiska Kinder-ägget är detta chokladen för dig!
 
Definitivt något att bjuda på inför kommande Slager-fest här hemma!
 
 
0 kommentarer