Keso Protein

 
Det blev Keso-plättar till frukost! Via Buzzador har jag fått chansen att testa nya Protein Keso, dvs laga till något gott och sen recensera produkten. Keso har nog aldrig varit min grej riktigt, men jag vill alltid ge det en chans. Särskilt eftersom det ska vara så pass mättande!
 
Just detta recept på Keso-plättar innehåller:

250 g protein keso
1 dl kokosflingor
1/2 dl mjöl
2 ägg
1 krm salt
 
Vispa ihop, låt stå i 10 minuter innan du börjar steka små plättar. Servera tillsammans med något du tycker om! Jag tänker mig nog att det kan bli godare att smaksätta smeten med exempelvis vaniljsocker för en roligare smak. Det blev lite för mycket kokos av det hela. Det var inte riktigt min smak - men mätt blev jag, snabbt! Perfekt mellanmål, eller som i det här fallet - frukost.
0 kommentarer