Design in a Box

Just nu finns det verkligen många roliga boxar att prenumerera på. Tidigare denna månad hade jag turen att vinna en tävling om premiärboxen från "Design in a box", som i veckan kom med posten.
 
Innuti fanns bland annat ett kuddfodral från William Morris, en vas från Cooee och ett doftljus från K.Lundqvist (och små kolor att mumsa på medan man tittar igenom sina nya saker). Kudden är superfin men jag är inte helt säker på att den passar här. Fel färg och nyans egentligen men jag ger den en chans i soffan as we speak. Den är ju trots allt såå fin. Doftljuset är klassiskt och snyggt att ha framme men doften måste jag vänja mig vid lite. Vasen var supersöt, len och mysig att hålla i. Kanske kommer klappa på den mer än jag kommer använda den för blommor, haha.
 
Även om man kanske inte faller helt för sakerna själv så kan det bli fina presenter att ge bort till någon annan. Man fick även en poster i paketet, synd nog hade det vikt sig i lådan under frakten och fått fula veck. Man meddelade dock om detta och erbjöd nya print till dem som ville ha. Superbra, tycker jag. Dock kände jag inte att det var nödvändigt med ett nytt print för min del då jag antagligen inte kommer använda det.
 
En fin box med fina märken och produkter. Helt klart värt pengarna om man räknar på vad allt är värt.. men. Svårt det här med att prenumerera på boxar eftersom man inte riktigt vet vad man får. Betalar man 649 kr och får hem saker som man inte kommer få användning för, så känns det ju tråkigt såklart.
 
Just detta företag har, som sagt, i alla fall fina märken som samarbetspartners, dvs märken som jag gillar. Så sannolikheten att jag kommer gilla innehållet är ju ganska stort. Men jag tror fortfarande att jag föredrar att gå och köpa saker jag själv vill ha. Då vet jag vad jag får och att jag får det jag vill ha. Jag har liksom inte riktigt ytan att förvara saker som jag inte vill ha. Här behöver det rensas hela tiden, haha.
 
För den som gillar det här med överraskningar, känslan av att fylla år och öppna presenter.. ja, då är ju det här boxen för dig. I alla fall om du älskar inredning!
 
 
0 kommentarer