Fynd från dagens loppis!

Ibland ska man ha tur! Idag åkte jag in till Hötorget, där det är loppis varje söndag. Brukar sällan komma hem därfrån tomhänt men den här gången slog jag nog eget rekord i fina fynd! 
 
Förra året hittade jag ett kakfat med två våningar, i samma serie som tårtfatet som jag nu la mina vantar på. Blev helt lyrisk när jag hittade det där bland alla prylar. Han som sålde det ville ha ynka 20 kr för det! WOW! Taget, sa jag!
 
Även den guldfärgade brickan blev min för 20-lappen. Vinkaraffen däremot prutade jag ner till 120kr. Har jagat runt efter en fin vinkaraff i evigheter. Tanken är att samla ihop till några stycken i olika storlek och form för att ha i en liten kommande drinkhörna. Såååå nöjd är jag i alla fall. 160 kr allt som allt. Loppis är så himla roligt! Kommer definitivt bli mer av den varan nu under semestern. 
 
 
0 kommentarer