Ingen leverans idag heller

Jaha. Ingen leverans av skåpen idag heller. Vet inte riktigt vad jag ska tro om Postnord nu. Deras löften verkar ju vara luft. Torsdagsleveransen som var bokad dök aldrig upp och då lovade man mig att köra ut dem på lördagen med ett extra insatt bud. Som alltså inte kom. ORKA sitta i deras telefonkö igen. För de ringer ju inte själva ang sina misstag, det är jag som får ringa och jaga efter svar. Så på måndag kommer jag ringa igen, arg som ett bi vill jag lova. Postnord har en hel del att jobba på för att få tillbaka mitt förtroende igen!
 
Idag har jag i alla fall passat på att tvätta, städa och baka inför nästa helgs glöggfest. Tulpaner och vide blev helgens bukett. Underbart att få se sitt hem i dagsljus. Det är vad jag uppskattar allra mest med helerna just nu, haha. Det och att få sova ut på morgonen! Jag är verkligen ingen morgonpigg figur.
 
 
2 kommentarer
Cathrine

Vad fin din amaryllis i lökvasen är fin! Jag har två stycken men av dem vill bara tippa hela tiden.. ☹️️

Svar: Tack! Åh jag vet, känner igen problemet. Denna har jag haft tur med! Den andra har knappt växt något alls, haha. Jag brukar snurra på den ganska ofta eftersom de gärna vänder sig mot ljuset, så stjälken ska bli rak. Låter man den stå likadant brukar den lätt tippa!
Debbie

Anonym

åh så fint, älskar gulddetaljerna!

Svar: Tack snälla! :) Ja, jag hoppas att jag aldrig tröttnar på guld och mässing för då blir det stor loppis här hemifrån, haha.
Debbie