Fjärde gången gillt!

Fjärde gången gillt! Eller va? Leveransen av dessa skåp visade sig ju vara ett riktigt äventyr. Idag kom de tillslut, efter att sambon ringde och skällde på Postnord. Så efter mycket om och men så dök de i alla fall upp - och sambon lyckades även med att en av dem skulle hjälpa till och bära upp dem.
 
MEN.. ja, det slutar inte där. När emballaget är avplockat märker jag en SPRICKA på insidan av handtaget, som fortsätter på insidan av dörren. Tror jag typ ska börja gråta eller bli gråhårig.. men jag börjar nästan skratta istället för det är liksom så sjukt. Vadå liksom, ska jag behöva reklamera ett av skåpen nu efter allt slit att bara få hit det? Blir ju typ knäpp på riktig av det här.
 
Så nu har jag mailat Rum21 i förhoppning om att jag endast kan få reklamera dörren. Det känns ju liksom smidigast för oss alla. Eftersom den går att skruva loss kan jag verkligen inte se något problem med det hela. Håll tummarna för det här nu, jag behöver det!
 
Jag har satt dit hyllplanen i det felfria skåpet i alla fall (tills jag får vidare information) och jag är såå nöjd. Det blev liksom precis sådär som jag såg framför mig i huvudet - och jag gillar när det blir så! De är verkligen värda sin väntan, haha, det har jag (eller snarare Postnord) satt prov på. Skåpen förändrade hela rummet och OJ vad mycket mer saker jag får plats med nu, haha. Skojar bara (fast ändå inte).. hihi. 
 
Nu håller vi tummarna för att vi bara behöver reklamera dörren då!
 
 
2 kommentarer
Sarah - chic W

Åh, jag hade blivit så irriterad om jag råkade ut för något sånt :p

Svar: Ja, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Trodde typ att jag såg fel för det kändes för sjukt om det var sant, haha. Men nej då, sprickan är väldigt mycket verklig. Så typiskt!
Debbie

Sarah - chic W

Jaa, verkligen. Hoppas det gick att lösa genom att bara reklamera dörren :)

Svar: Ja, Asplund visade sig vara änglar och har meddelat att det går att få en ny dörr. Så skönt!!
Debbie