Andra advent

Andra advent alla redan! Igår bakade jag som sagt lite inför nästa helgs glöggfest, dock blev sambon så sugen på den mjuka pepparkakan som jag brukar göra att jag fick baka två stycken så vi har en att gå loss på nu och under veckan, haha. Mycket iittala på bordet ser jag nu också. Ja, deras serier passar otroligt fint till jul!

Idag blir det julmarknad (som egentligen var planerad för igår) och sen ska jag ge mig på att baka saffransbullar med vit choklad. Så himla gott!
 
Duken som ni ser på bilden är ny! Beställde den när det var Black Friday. Den är från HIMLA (sunshine city) och finns hos Ellos, som just nu har de 30% på dyraste varan inkl. varumärken! Så galet bra. Funderar på att beställa något från min önskelista, haha. Koden du ska använda är: 345449 - gäller endast denna helg!
 
 
 
 
 
0 kommentarer