Vardagsrummet

Den här veckan är fullspäckad. Sambons födelsedag, kvällsmöte, tandläkarbesök, fransfix, nagelfix och slutligen bröllop. Puh! Men roligt ska det bli i slutändan när en av mina bästa vänner ska gifta sig. Lycka!
 
Btw.. ibland saknar jag de svarta ramarna jag hade förut. Jag älskar verkligen dessa i ek men saknar effekten man fick av det svarta. Vad tycker ni? Kanske räcker med att blanda in en, två ramar ovanför? Eller gillar ni som det är nu bäst? Skulle vara kul att höra lite tankar!
 
 
2 kommentarer
Cathrine

Hej! Kan inte du visa gardiner du har i ditt hem? Jag har sett småbitar av en blå som är så himla fin! 😊 Tycker gardiner kan vara nått av det svåraste..

Svar: Hej! Absolut, det kan jag göra! Kul att få lite feedback på vad folk vill se :-) De blå heter Sunshine och kommer från Himla, om du vill spana in dem :-)
Debbie

Cilla

Superfint med nya ramarna! Kan hålla med om att kontrast med svart blir härligt och bryter av. Var ju spekulant på dina svarta tavlor i tidigare kommentar :) när du tog bort dem.