Sååå förkyld

Är fortfarande sjuk. Så himla frustrerande! Nu ikväll börjar jag känna mig lite bättre, ser ljuset i tunneln... men herregud så långsamt det går. Imorse när jag vaknade kändes det som om jag blivit påkörd av en lastbil. Hur tusan överlevde man en sån här förkylning förr i tiden, före nässprayer, ipren osv? Haha, det var längesen jag mådde så här dåligt av en förkylning. Frustrationen är enorm över att varken orka jobba eller plugga. Tiden bara går och jag får ingenting gjort! Orkade knappt hålla ögonen öppna på förmiddagen. Sådär, nu har jag klagat av mig lite. 
 
Så till något helt annat. Min fina rosenskärm tappade en ny liten blomma som börjat titta upp och precis skulle öppna sig. Helt plötsligt var den bara brun i änden och ramlade av - så nu är jag såklart rädd att de två andra också ska drabbas snart. Hope not!
 
 
0 kommentarer