I String-hyllan

En bild från två av hyllorna i String-hyllan i köket. Älskar verkligen den hyllan. Väggskenan som släpper igenom ljuset, enkelheten och hur vackert det som ställs på hyllplanen framställs. Jag avundas Nils och Kajsa Strinning som kom på en sådan klassiker. När något överlevt så länge och fortfarande produceras, så kommer den aldrig att lämna oss. String-serien överlever alla trender och blir istället en del av dem nya. Hur häftigt är inte det? Jag skulle gärna ha en sån här Pocket-hylla även i sovrummet, gärna med hyllplan av ask.
 
 
Älskar för övrigt min tekanna från Le Creuset. Den köpte jag för många år sedan, typ innan jag ens uppskattade te. Jag blev bara så förälskad i formen att jag var tvungen att ha den, i väntan på mitt eget hem och det kommande tesuget. Numera står den ofta på matbordet.
0 kommentarer