Min dag

Idag har jag varit riktigt slö, tittat på serier och städat lite. Nu måste jag sätta fart med plugget, att det ska vara så svårt att sätta sig ner och göra det. Vissa dagar orkar jag bara inte, hur kul det än är! Trots att vädret är som gjort för att plugga. Jag vill hellre ta tag i sånt jag tänkt och velat göra länge men aldrig riktigt fått tid till. Typ som att rensa i skåpen och sälja sånt som bara står och samlar damm. Vilken befrielse det är!
 
Men snart tillbaks till det här hörnet, för ikväll kommer ju ett nytt avsnitt av Morden i Midsomer, haha. Måste ses!
 
 
1 kommentar
emilie a

Det där ursöta kaninfatet, vart kommer det ifrån?

Har du kvar den där "burken" från ST som du hade ute till försäljning för månader (?) sen?

Svar: Hej!Det är designat av Bernadotte & Kylberg för Gustavsberg. Visst är det fint! Såå sött.

Ja, jag har kvar burken, la ner försäljningen och beslöt mig för att behålla den :-)
Debbie