Pärlhyacint

 
Pärlhyacint. Den lilla rackaren har gjort att våren kommit på besök!
2 kommentarer
Jennie & FrökenFlis

har två sådana lila här hemma, som vårar upp det i vårt kök :)

Svar, Ja visst är det helt GALET! Och det där med plast är också sjukt, så mycket lpast man använde innan man visste om det. Jag ar bytt ut alla mina plastiga köksredskap till antgingen trö eller porslin. Och det ärju mycket finare med för den delen ;)
Och de där med vindruvor är också så man blir mörkrädd. Sådant äter vi och ger till våra barn! Nej, tacka vet jag ek. Kosta vad det kosta vill, det kostar att vara sjuk också!

Hoppas du haft en fin Måndag. Kramar

Hanna

Åh, vår vår vår.. Nu blir jag lyckoknasig här :') Alla vårtecken är mer än välkomna nu!

Svar: Jamen eller hur!!! Vill bara ha ljusa, glada färger hemma och på mig själv nu :-D
Debbie