Melodifestivalen

 
Woho! Vilken lycka, Robin vann, precis som jag önskade! Det var han värd!
2 kommentarer
Hanna

Jag kan inte annat än instämma - han var definitivt värd vinsten. :)

Svar: Eller hur!! Såå bra låt, går och sjunger på "Yooou uuu uu" här ;-)
Debbie

Hanna

Haha, åhh vad jag känner igen mig.. Går själv runt och sjunger något som ska försöka likna en imitation. Att kalla det sång vore nästan syndigt, det är snarare definitionen av "ett totalmisslyckat försök att lägga ihop två falska toner". Låter inget vidare. Maken är ganska missnöjd (men han älskar mig ju ändå så det är ändå okej - han står liksom ut), men grannarna kommer nog snart och knackar på dörren.. ooops!

Nåväl. Nu ska jag tralla vidare på "all because of yooouuuuu uu uuu uuu!" och tycka att jag är allmänt smågrym som åtminstone kan refrängen.

Svar: Haha, ja det vore väl illa om killarna lämnade oss för att vi fastnat på en refräng! ;-) Min sjunger inte mycket bättre själv heller så han ska inte snacka, haha!
Debbie