Favoriter för torra händer

 
Jag är en riktig krämjunkie. Särskilt handkrämer är det gott om hemma hos mig. Här är mina fem favoriter som jag inte kan vara utan, som alla har något som jag gillar.
 
  • Kiehl's Ultimate Strength Hand Salve - Fick testa denna en gång när jag fick en liten tub i present och efter det är jag fast. Luktar gott och fräscht och återfuktar så himla bra utan att bli kladdig. Dessutom dryg. Älskar den!

  • Neutrogena Hand Cream - Perfekt att ha i väskan och återfuktar riktigt bra. Lite kladdig för en stund men den är helt klart värd det. Bra pris dessutom.

  • ACO Skyddande handsalva - När mina händer är riktigt torra smörjer jag in mig med den här och drar på mig ett par bomullshandskar över natten. Den är riktigt kladdig så den är perfekt för ändamålet. Smörj in en ordentlig klick så vaknar du len som en bebis.

  • Clarins Hand and Nail Treatment Cream - Perfekt att ha i väskan, går snabbt in i huden och luktar gott. Perfekt när man är på språng men känner att det behövs lite återfuktning.

  • Rosewater Hand Therapy - Det här är lyx. Doftar underbart rosigt, härlig konsistens och återfuktar riktigt bra. Dessutom i en förpackning man gärna lämnar framme.
3 kommentarer
Saga

Bra med tips såhär i kyligare tider :) Undrar om du kan lägga upp bilder på din nya lägenhet? Har också köpt precis, vore toppen med inredningsinspiration!

Svar: Absolut! Bilder kommer, så fort det blir ordning på torpet ;) rätt mycket vi har att stå i just nu så det går inte sådär jättefort framåt. Men det kommer bilder i takt med att saker kommer på plats :)
Debbie

Anna

Du kanske inte behöver tips på fler men ändå, har du provat Hemp Hand Protector från Body Shop? Den är underbar!

Svar: Man kan aldrig få för många tips! :D Tack, den ska jag kolla upp!
Debbie

Carolina

Tack för tipsen! :-) Vart köper du bomullshandskar?