Kasse i skinn


Ny skinnväska från Don Donna. Precis en sån jag letat efter.
5 kommentarer
Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Fin blogg! :)



Vad tycker du om mina senaste shoppingfynd?



Vill du kan du bläddra ner ytterligare ett inlägg och vara med och tävla om en personlig almanacka :)



Ha en grym dag!

Stina {rubia.se}

Supersnygg! Vill också ha en sån.



Clara

Åh så tjusig! Har letat efter något liknande. Vad kostar den?

Cajsa Torres

Åh va snygg !

/ www.chawey.blogg.se

Anna-Carin Olsson

Såg den fina skinn väskan ifrån Don Donna så super snygg har sökt efter en sådan. Vet du var man kan köpa de.

Tacksam för svar Mvh Anna-Carin

Svar: Hej! Köpte mina två (har en svart också) på gamla Wedins, numera Accent. Inte sett dem sen dess men kanske finns :-) Skulle du vara intresserad av en begagnad men i superfint skick, så kanske jag kan sälja dig en av mina :-)
Debbie