Full rulle

Åh herreguuud, jag hinner inte med! Jag och killen firade ett år, det har varit intervjuer med nya jobbsökande och utvecklingsamtal på jobbet (som nu tack och lov äntligen är klara!) + en massa genrep inför gårdagens sommaravslutningsshow med barnen. Dessutom avslutade vi det hela med en sommarfest för personalen igår, då vi bland annat åt och drack gott på Griffins Steakhouse. Det har varit fullt upp på senaste tiden och det känns minsann i kroppen. Har sovit större delen av dagen!
6 kommentarer
Louise

Jobbar du som lärare? :)

Debbie

Louise: Jag är utbildad lärare och jobbar på en förskola :)

Louise

Vad kul! Jag läser till lärare i Malmö, är klar i januari :)

Debbie

Louise: Vad kul! Då är det bara att börja jobba sen då! Riktigt skönt när man kommer ut och har sin examen :) Ska du börja skriva C-uppsats till hösten då?

Louise

Vi började på den redan nu i april, gjorde en skiss på arbetet.. Skönt med sommarlov innan det stora arbetet startar :)

Debbie

Oh, ja det förstår jag! Då hinner du tänka ut hur du vill göra, det låter ju bra :) Lycka till med arbetet och hoppas du kommer trivas med jobbet! :) Det är väldigt energikrävande, men roligt ;)