Fel med storleken

 
Attans. Jag brukar alltid ha sån tur när jag beställer från Topshop. Aldrig har det blivit såhär fel! Jag valde fel storlek på byxorna (skulle ha valt 36 men valde på ren automatik storlek 34). Mailade om detta direkt efter men fick aldrig något svar från supporten. Sen fick jag ett automatiskt bekräftelsemail efter några dagar att storleken 34 var på väg med posten. SUCK! Skitdålig service (aldrig fått svar på mina mail dit). Ja, sen shortsen... såå söta. Borde ha varit rätt storlek utifrån vad jag borde ha - men dessa sitter tight, som en 34. Vad tusan liksom!! Så.. om någon med rätt storlek (dvs storlek 34) är intresserad, så ligger båda ute på Tradera as we speak
11 kommentarer
Emelie:]

Sv: Tack:D

QUI

RE: Bästa kameran! :D

Jos

Åh, vilken otur!

Fotograf Malin Sundin

snygga dock :)

RE: tack snälla du! hur är läget?

moa

Åh vad synd att de inte passade, För båda paren var ju verkligen ursnygga! .. sån jäkla otur du hade ..

Jennsans värld

Trist när det blir tokigt när man beställer på nätet...

www.jhshop.se - smycken på nätet

kajsa

åh vilka läckra!! kanske ska lägga ett bud, har trots allt storlek 34!:)

Anonym

Jos: ja!

Moa: ja, verkligen otur!! Men men, brukar ha tur annars så någon gång ska det väl gå snett :p

Jennsans: ja, det är alltid en risk när man ska köpa något så. Men ofta är det värt risken när man kan hitta något speciellt!


Debile

Kajsa: åh, ja, jag får annars tokbanta närmsta tiden, haha. Närå, men det blir lite för tight om jag ska tvinga på mig 34. Synd, men jag får väl göra en ny beställning!!

Anna

åh, vilken otur att det inte passar! hoppas du får tag på rätt stlk.. :)

Amanda

åh vad fint! såå synd att de inte passade...