Gå hem och vila

Jag får inte jobba på hela veckan. De senaste två veckorna har jag snorat och haft feber från och till men ändå pallrat mig iväg till jobbet, vilket gjort att jag fått något så djävulskt ont i mina bihålor. Efter att ha varvat Alvedon och Ipren med kortisonspray i en veckas tid för huvudvärken så gick jag så tillslut till läkaren igår, som beordrade mig att gå hem och vila. Hela veckan. En dag hemma var väl skönt men nu är vi inne på onsdag och jag håller på att bli smått knäpp. Jag är sämst på att vila! Jag är så van att springa runt hela dagarna på jobbet att jag nu finner det mer ansträngande att ligga still på ett och samma ställe i mer än fem minuter. Antar att det är dags att plocka fram skolådan med säsong 1-6 av Sex and the City.
5 kommentarer
Petra

Det är samma visa här, började jobba efter examen för två veckor sedan och sedan dess har jag dragits med samma förkylning. Igår var jag hos läkaren och fick konstaterat bihåleinflammation och igår eftermiddag fick jag ögoninflammation på köpet! Så är det när man jobbar med små barn :) Här går säsong 4 av satc just nu, det gör det hela liiite roligare.

Debbie

Petra: Haha, vi sitter i samma båt alltså! Usch, stackars oss. Bra att du också har tillgång till boxarna! ;) Krya på dig!!!

Anna

Sv: Ja fy jag tänker på de. Ja vi får hoppas att kylan försvinner snart.

Ja de var ju de=)

Mia

Usch vad jobbigt. Bättre att låta det brista ut ordentligt så du kan bli frisk istället för att gå omkring småhängig i månader. Krya på dig!



Ps. Kom ihåg att choklad botar allt! :)

Petra

ja boxen är guld värd, men det hade varit snäppet bättre med något gott att mumsa på. Får bli en sväng ut idag för att handla.. Lär skrämma bort folk, haha, är så röd i ögonen att folk lär tro att jag är en vampyr eller något :p krya!