Sommarfest


Igår var det en händelserik dag! Inte nog med att vi hade sommaravslutning och därmed framförde barnens musikal framför glada föräldrar (yes, det blev så himla lyckat!), utan vi hade också sommarfest för personalen efteråt. Jag som sitter i festkommitéen hade bokat bord på restaurang Kungsholmen och tillsammans med en annan kollega fixat iordning en liten förfest med snittar och bubbel. Det blev en otroligt rolig kväll! Jag har ju sen innan konstaterat att jag har världens bästa kollegor :-)

Varför jag har ett plåster på fingret? Ja, det gick lite vilt till där ett tag. En nagel fick offra sig under kvällen!
1 kommentar
Sussi

Nej förstår precis vad du menar!

Vi har haft ett uppehåll (vi hade uppehåll 1 vecka). Han lovade att ringa mig i slutet av veckan & det gjorde han aldrig. Svarade inte heller när jag ringde honom. Han smsade mig nästa dag på morgonen, vi skulle prata i skolan.

Mådde så äckligt dåligt. När vi då träffades grät jag skit mycket & kunde inte sluta. Han försökte lugna mig, men jag var så rädd att han inte skulle vilja försöka igen. Men det ville han.



Tycker &så det är DITT val om du vill hjälpa honom eller inte.

Men han kanske inte vill att du ska hjälpa honom eftersom han vill vara stark & hjälpa dig?

Alltså han vill vara den som stöttar & tröstar dig när du är ledsen. Han vill köpa saker åt dig. Inte tvärt om. Tror inte att han vill visa sig svag för dig.

Jag tror det är lite så med min kille. För han har rätt mycket problem förtillfället & jag har erbjudit honom hjälp men han vill inte (fortfarande när vi va tsm, vi har fortfarande inte pratat sen vi gjorde slut). Han pratar aldrig om sina känslor eller hur han mår. Han vill heller inte att folk ska hjälpa honom. Tror det kan vara därför han gjorde slut...



Jo, vi försöker undvika varandra.

Just nu blir jag bara kräkfärdig när jag tänker på att han kanske skulle hitta en "komma-över-mig-sex-tjej".

Bad han inte ha sex eller skaffa ny tjej tills vi ska prata igen (efter sommaren som vi bestämde) men tror inte han håller det.