Inviger trenchcoat


Det var så fint väder när jag åkte till jobbet imorse att jag förnekade vad väderkvinnan på tv sagt om regn under dagen. Jag tog mina ballerinor och invigde min nya snygga trenchcoat (so in love with!). Okej, det började ju faktiskt regna när jag skulle hem sen så jag fick springa längst Odengatan i ett tappert försök att inte helt förstöra mina fina skor. Men se, dom klarade sig!

Idag har för övrigt varit en väldigt bra dag på jobbet. Jag har jobbat över en hel del denna vecka för att färdigställa det vernissage som vi hade idag. Det blev succé! Barnens verk stod framme, foton och projektbeskrivningar var på plats och föräldrarna gav mycket beröm. Kul att det blev så uppskattat! Jag är faktiskt riktigt nöjd själv. Nu kommer jag nog sova gott inatt...
8 kommentarer
Cornelia

Vilken tjusig!

Malin

Snyggt! Är själv också lite småkär i min trench :)

Muttiz

Åh, den va verkligen jätte fin! :)

Muttiz

Åh, den va verkligen jätte fin! :)

Emma

du ser ut precis som mat-tina!

kramar

Matildaz

himla fin trench! Varifrån kommer den? :)

Debbie

Emma: Haha, inte första gången jag hörde den ;) Men oftast brukar Kristen Bell (Veronica Mars) vara den som folk oftast brukar säga att jag är lik :)



Mtildaz: Topshop! :)

ivantrip

sikken fräsch outfit