På väg till jobbet! - outfit


Jag har haft en sån vansinnigt bra dag! Jobbade över efter stängning tillsammans med en kollega, pappersarbete samtidigt som vi drack rosé och lyssnade på skön musik. Älskar verkligen mitt jobb, så extremt härliga ungar som jag bara älskar.. och mina kollegor som får mig att skratta så jag gråter. Inte nog med det, så har jag börjat träffa en ny person som får mig att må otroligt bra. Livet har börjat leka igen :-)

För den som undrar så är det Topshop från topp till tå. Ja, förutom väskan som är MaxMara. Gjorde förresten en ny beställning från förstnämnda märket igår kväll. Längtar till leverans. Wiie!
4 kommentarer
Anonym

snygga skor :)

ELLEN

åh, vilken söt blogg du har! ;) xx

Carolina

Härligt att du trivs så bra på ditt jobb!! Måste vara STOR skillnad mot ditt förra.. Ha det bra!!

Petra

Snyggt! :) Jag började jobba i onsdags och det känns redan bra, mycket intryck som ska smältas på kvällarna, men alla är så himla trevliga!