Aaaatchooo!

Uff! Jag är helt slut. I måndags hade jag stängning, sedan åkte jag direkt hem till en kollega i Norrtälje som bjöd på middag. Tar ju en timma dit ut från jobbet och sen en timma tillbaka. Åkte direkt vidare hem till killen, sov uselt och vaknade igår frusen och med halsont. Tuff luck, det var bara att åka till jobbet eftersom jag lovat min bror att hans dotter kunde vara med mig där hela dagen. Efter att ha gått med stövlar sen i söndags tog jag beslutet (grundat på skinande sol då jag slutade) att lämna kvar dem på jobbet och åka hem i mina Converse. Eh, ja.. självklart kom då världens alla åskväder och regnmoln för att följa mig hemåt när jag kommit tillräckligt långt för att inte orka åka tillbaka och byta. Blött värre blev det! Väl hemma igår fick jag feberfrossa och gick till sängs tidigt. Så.. dålig sömn, en arbetsplats laddad med förkylda barn tillsammans med en genomblöt resa hemåt slutade med att jag nu är härligt förkyld. Kul. Midsommar på fredag, men tills dess ska jag vara frisk!!!
2 kommentarer
Maria

Vilken fin blogg du har,och sjukt inspirerande outfits! :D

Debbie

Maria: Åh, tack!!! Glad jag blir :)