Läskig föreställning


Idag var jag på en annorlunda föreställning med mina goa ungar. Haha, jag har verkligen ett gäng riktigt glada busungar på jobbet. Får skratta så mycket varje dag och det är jag oerhört tacksam över. På föreställningen fick vi i alla fall springa runt tillsammans med dansare bland en massa vita pappersremsor som hängde från taket (det skulle föreställa träd i en skog). Vi dansade, kröp, ålade osv. Det var mörkt, ljus som blixtrade snabbt från olika håll och läskig musik - men mina 4-åringar klarade det galant bara de fick hålla handen då och då!
1 kommentar
Christine

Jo jag känner igen det där, det var så himla svårt att komma upp på morgonen! Alltid den där ångestkänslan, som man inte visste var den kom från. Men det går över till slut, även om det känns tufft nu :)



Roligt att du iafl verkar trivas på ditt jobb!