That ship has sailed


Åh, så roligt att få veta att jag hade kunnat få ledigt och följt med på den där två veckor långa resan till Thailand i höst/vinter, nu när det är alldeles försent för att göra något åt det. Yepp.. that ship has sailed och livet hånskrattar mig rakt upp i ansiktet än en gång. För att slippa grubbla vidare på skiten ska jag slå på en av alla de filmer som låg i paketet som jag precis hämtade ut på posten. Orkar inte leva i min egen verklighet för tillfället, så jag tänker besöka någon annans.
5 kommentarer
Christine

Är The Blind Side bra? Har velat se den ett tag :)



Hur mår du annars? Känns det bättre eller fortfarande skit? Men håll ut, snart är det sommar!

Kram!

Karin

The Blind Side är en riktigt bra film tycker!



Ha en fin helg!

Debbie

Christine: Den är ruskigt bra! Man blir rörd och får skratta mycket, kan inte bli bättre :) Jodå, jag mår bättre. Försöker att inte tänka så mycket. Sysselsätter mig duktigt på fritiden och jobbar ju för det mesta annars så jag hinner inte tänka. Fast klart det känns tomt. Saknar att hålla hans hand på vårpromenaderna, att vakna upp och se honom ligga bredvid. Att prata med honom... svider när jag tänker på det, så jag ska låta bli.



Karin: Gu ja! Otroligt bra. Glad att jag köpte den :)

Christine

Åh jag vet hur det känns. Usch ja. Men det är ju mest tryggheten och vanan man saknar, efter många år tillsammans känns det mest jobbigt att han inte finns med i vardagen längre. Men skönt att du mår bättre iafl!

Och ja, det är bra att ha grejer planerade så man inte tänker för mycket på det. För mig hjälpte det att jobba mycket, och träna.



Hoppas du får en skön och trevlig helg :)

Debbie

Christine: Precis. Fast jag saknar även honom, inte bara tryggheten han gav mig. Kände att jag kunde prata med honom om allt, redan från början när vi träffades. Kände liksom att jag kunde va mig själv totalt. Älskade det.. Men förhoppningsvis hittar jag det igen. Ja, jobbet är verkligen bra att ha! :) Trevlig helg du också!!