På sistone

Gissa vad jag gjort på sistone? Jag har sprungit på intervjuer, varit barnvakt åt min brorsdotter hela helgen och ägnat mig en hel del åt att lägga ut auktioner på Tradera (passar på att rensa ur garderoben nu när jag är arbetslös!). Var i alla fall på en intervju idag och det kändes riktigt bra, har i stort sett faktiskt fått det! Bara skriva papper och lite sånt kvar, sen blir det officiellt - så jag väntar med att fira tills dess. Men det känns ruskigt bra att arbetslösheten var kortare än en månad :-) Det har bara varit som en liten semester!
6 kommentarer
Christine

Gud så bra, härligt! Håller tummarna att du får det :-)

Jag funderar också på att lägga upp lite på Tradera!

Nathalie

Var har du fått jobb:)?

Vad roligt att de gick så snabbt för dig

helena

åh va kul! va e det för jobb? Fortf inne på förskollärare? Lr blire nåt helt nytt? Nyfiken! Kramar

Karin

Vad skönt att du slapp vara arbetslös länge! Vad ska du jobba med nu?

Carolina

Vad skoj!! Grattis i förskott.. Är det också på en förskola??



Tack för min väsk-vinst förresten! Så snygg väska. :-)

eva

åhhhh vad spännande..vad är det för jobb då?