Nu går jag vidare


Blomma från kollegor och produkter från Weleda från föräldrar.

Idag var min sista dag på jobbet. Ja, på grund den panikångest jag fick tidigare så fick jag lov av min chef att gå mycket tidigare än tänkt. Känns väldigt skönt att vara fri eftersom jag mått så otroligt dåligt på sistone. Har inte haft lust med någonting alls, bara varit trött och ledsen mestadels av tiden. Nu ska jag lägga krutet på att hitta tillbaka till mig själv. Fast det känns lite sorgligt att lämna dem, jag har haft så otroligt många fina barn som jag älskat att få träffa varje dag. Mitt jobb har ju förutom omänsklig stress och elaka kollegor burit på många kramar och gos från barnen. Kommer även sakna alla fina föräldrar som alla uttryckt att jag kommer vara saknad. Det känns fint att jag betytt något för dem!
2 kommentarer
helena

vad skönt att du fick sluta redan nu. hemskt det där med panikångest, men det kanske behövdes som en ögonöppnare för din chef. att det ska behöva gå så långt skrämmer mig dock. varför ska det finnas så många rötägg inom skol/förskolevärlden? ta nu hand om dej riktigt ordentligt och vila upp dej massor! vi kan väl ses och fika snart! Kram helena

Anonym

Skönt att vara fri nu Debbie, hemskt att få panikångest. Har aldrig sj haft det men vänner så förstår att det är jobbigt...

Ta hand om dej och hoppas du haft en bra helg

KRam