Jobb, sova, jobb

Just nu är jag så otroligt trött! Det är långa dagar på jobbet och väldigt mycket att göra. Imorgon är det kvällsmöte på jobbet och efter det blir det bara hem och lägga sig, eftersom jag öppnar förskolan på fredag klockan 07.00. Men på fredag är det löning för min del och jag har stora planer som bland annat inbegriper en fika med en kär kusin och ett eventuellt dyrt väskköp. Vi får se vad som händer!

Nu blir det en kopp te med mycket honung mot min onda hals och sen dags för sängen!
4 kommentarer
Christine

Ja jag fegade i flera år innan jag "gjorde slag i saken" :-) Jag ångrar ingenting!

Emelie

ÅÅH Debbs, jag har också ett planerat väskköp imorgon! Bra, då blir det fika och väskor, ses imorgon!!

Malena

Hoppas att du piggar på dig till helgen! :)

Debbie

Emelie: Haha! Va roligt att vi hade samma planer! Så nöjd med min nya väska, hihi :D



Malena: Ja, jag känner mig i rätt bra form faktiskt!! :D