Lugn söndag inför stressig måndag

Idag vaknade jag upp med fina pojkvännen vid min sida. Mys mys. Vi gjorde smarriga smoothies (med blåbär, hallon, björnbär, banan, apelsinjuice och vaniljyoghurt) och åkte sedan till skärgården för att tillbringa dagen hos min pappa som bor ute vid vattnet. Vi gick en promenad, åt god mat och värmde oss i fåtöljerna framför kaminen. Perfekt när man behöver ladda batterierna efter en lång vecka med inslag av förkylning.

Nu är jag hemma och försöker varva ner lite ytterligare inför morgondagen. Imorgon öppnar nämligen den nya avdelningen på förskolan, den som jag är ansvarig över. 10 barn ska skolas in på tre dagar och dubbelt så många föräldrar ska vara med och trängas i lokalerna. Misstänker att tröttheten kommer vara maximal under morgondagen, så jag vågar inte lova er något inlägg. Men man ska aldrig säga aldrig!

10 kommentarer
L I S A G - foto & vardag

sv; jaaa det är det! :D

Vad kul :)

Hur gammal är din? :D

Carolina

Vilken härlig söndag du verkar haft! Ska hålla tummarna för dig imorgon.. :-) Kommer gå så bra så!

Erika

Alltid mysigt att vakna upp bredvid killen =)

Natty

gud vad roligt för dig. Så himla kul att du har fått jobb så snabbt efter din examen.

Lisa

Åh så skön dagen låter. Hoppas allt går bra i morgon då :)

Malena

Hoppas att du får en bra start på vaeckan och att du laddade ordentligt igår!



Kram Malena

mina

God middag söta..Låter som en skön söndag med killen din..Det är så underbart att mysa med sin kära..Hoppas att det kommer gå bra på jobbet denna dag.kram kram

Christine

Lät som en perfekt söndag :-) Och vad avis jag blir att du kan åka ut till skärgården en vanlig helg sådär... saknar min farfars lantställe som ligger på Väddö!



Hoppas du får en bra vecka med inte allt för mycket stress!

Kram

magda

håller tummarna för dig! :)

Anonym

hur håller du dig i sån fin form? :)