På önskelistan idag


Klänning och halsband från Miss Selfridges, väska från Topshop. Ge mig!

8 kommentarer
Sophie

Va roligt att se at du fortfarande är kvar i bloggosfären! :)



Mvh Sophie

Jennie

Fin klänning !



SV ; ja , verkligen .

michelle

tokfin klänning :)

Anonym

så vacker och snygg klänning

!!!



vill ha

Cicci

Riktigt fina saker. Skulle också vilja ha den väskan i min väsksamling!

Beauty By Beata

Åh, vilken flashback jag fick när jag såg att det stod Debbie =) Följde dig för länge sen men tappade bort dig! Kul att du skrev så jag hittade tillbaka!

Ida

Vilken fin klänning! Är väldigt svag för spets :)

Frida

Jo resan var rätt tung för jag hade tyvärr ingen musik. jag har tappat min mp4 i golvet så den funkar inte och nu sparar jag pengar för london resan så blir inte mycket över till en ipod eller något :( :P Men det gick fint ändå, fick ju vara med min älskling ;)



Hur var din helg då? :)