Passa tid i snökaos

Det tar sin lilla tid att resa i det här vädret! Snökaoset utanför har gjort att varenda tåg antingen var försenat eller inställt. Av någon konstig anledning känns det alltid som att något sånt sker när det verkligen INTE passar. Det vill säga att jag har en viktig tid att passa. Jag lyckades dock ta en annan resväg och hann precis! Idag var nämligen den dagen då jag skulle åka till mitt nya jobb och skriva på kontrakt. Så nu är jag anställd!

Jisses, så skönt. Betyder det att jag får unna mig en fin klänning som jag går och tänker på? Eller bör jag låta bli? Känner mig ju lite skyldig såhär i julklappstider och när festblåsan inför jul och nyår redan är fixad. Men.. men.. jag vill!

4 kommentarer
Carolina

Klart du ska unna dig något fint. ;-)

Alexandra

Skönt att du hann i tid, klart att det alltid är förseningar när man har en viktig tid att passa.

Ha en bra kväll!

Gabriella

GUMMAN! unna dig, de är du värd. Kram

Ka

fin blogg :)