Dåligt, Nelly.com


Jag blev plötsligt väldigt argNelly.com. Beställde denna klänning för två veckor sedan men har inte sett eller hört något om den. Skickade därför iväg ett mail för att fråga vad som stod på. Svaret jag fick var:

"Hej, Din order är dessvärre annulerad pga att fler kunder lade order på samma artikel före dig, den är därför inte skickad. Ha en bra dag!"

Hur dåligt är inte detta? Att skicka ut en orderbekräftelse och sedan annulera ordern utan att informera kunden! Fruktansvärt dålig stil.
21 kommentarer
Emma

Extremt dåligt! Jag hoppas att du skickade tillbaka och klagade lite till. Det ska dom ha..

Debbie

Emma: Oh ja! Det gjorde jag. Har ju väntat i två veckor på ett paket som aldrig skickats. Usch, var så arg! :P

LISSY

sv: tack så mycket :)



ursh vad jobbigt! verkligen dålig stil av nelly.com

Carolina

Riktigt dåligt! Skulle bli skitarg..

ronja

sjukt! har hört från flera att nelly inte skickar beställda grejer :S

Alexandra

jag har beställt flera plagg som jag aldrig fått av Nelly. Får inga svar när jag mejlar heller

Smakeupartist

Sv: Yes smink e såå kul o jobba med...



Fan va dåligt, jag gillar asos...mkt bättre

Lotta

jag har också haft problem med nelly ett par ggr, har inte fått min beställning eller så har jag fått fel vara... :(

Daniela

Hej!

Just nu gör jag mitt examensarbete i marknadsföring och detaljhandel.

Jag har gjort en liten marknadsundersökning om kläder och marknadsföring som jag undrar om ni ville hjälpa mig med?

Klicka på länken och svara på 5 korta frågor.

Alla svar är till stor hjälp för mitt examensarbete!

Tack!

Daniela

(länk till undersökningen)

http://www.plotdesign.se/limesurvey/index.php?sid=31995&lang=sv

Denise

Shit jag skulle bli jätte arg!

Mia

Riktigt dåligt! Märklig syn på kundservice... :/

Lovisa

NEJ fy vad kasst! Sånt blir man ju rosenrasande på!

Natalie

först vill jag bara tacka!:)

OCH SEN vill jag säga fyyf an va dåligt av nelly! ring och klaga.!

Sofia

tycker annars den var ganska söt x)

Debbie

Alexandra: Va! Men gud.. va dåligt!



Lotta: Men va sjukt! Dom borde visst jobba lite med kundservicen känns det som.



Natalie: Jag skrev ett argt mail tillbaka! Tycker inte man får göra sådär.



Sofia: Klart den är söt, inte det som är problemet ;)

Anna

Dem har gjort sådär med mig också men dem har gett mig nellypengar nu som kompensation:)

Beth

Man kunde ju tro att Nelly skulle kunna hantera sådant proffsigare...?

Debbie

Beth: Verkligen! Dom verkar så proffsiga annars.

Anni

Samma sak hände mig! Fast jag fick kompensation på 150 spänn för att det var något fel i deras system och därför stod det att varan fanns fast den var slut. Det var bra av de tycker jag! Kram

Shindra

Konstigt att de inet kan ha bättre koll än att de då skickar ut ett meddelande till den som berörs. Håller med dålig stil.

georgia

va jobbigt, de där har också hänt mig fast på hm. man blir så jävla irriterad