Skolan

Skolan är det absolut värsta i mitt liv just nu. Har nog aldrig känt mig så nära att bli utbränd. Det är ständigt uppgifter, böcker och examinationer som avlöser varandra, samtidigt som man måste ha tid att gå på föreläsningar och seminarier. Det finns inte tid för fritid med vänner, pojkvän och hobbys (så som den här bloggen). Vilket gör mig väldigt ledsen och stressad, eftersom jag trots det försöker få tid till alltihop ändå.

Skulle väldigt gärna ta ett stort kliv rakt in i sommarlovet. Skulle inte klaga det minsta faktiskt.
4 kommentarer
Charlotte

Jag vet precis hur det känns! Det kan vara rent ut sagt för jävligt ibland. På mitt program förväntas vi dessutom plugga minst 50 timmar i veckan, helt sjukt! Men tänk på att det faktiskt inte är så långt kvar till sommarlovet nu, snart april ju, det går fort:)

Lina

Jag känner precis lika dant! Tror att vi läser samma utbildning också va....(lärare?) det är inte kul vissa stunder..Lider med dig...och med mig själv..hehe=) Lycka till med allt...det brukar lösa sig till slut på nåt konstigt vis=)

josefin

jag vet precis hur du känner, kände lika dant när jag läste den kursen, vi ska få tillbaka våra examinationer imorgon och det länns inte bra, jag VET att jag kommer få rest, usch. hoppas det går bra för dig iallfall.

Anna

Låter klyschigt nu men jag håller med föregående som kommenterat: Jag vet också hur det känns! Fy tusan så skönt att höra att man inte är ensam om att känna sig utbränd fast man är ung. Hoppas verkligen det vänder för dig för fy vad jobbigt det är! Man känner sig sjukt instabil och bara trött trött trött hela tiden... usch:( Jag längtar mer än någonsin efter sommaren och lite ledigt nu! Varma kramar Anna