I min väska

image1080


För den nyfikne, såhär ser det ut i min väska för tillfället!

17 kommentarer
Frida

fin väska.. :)

Linda

Sött pennfodral :)

Agnes

fin väska :D har också en sån oliv kräm..dom är jättebra :D

Majken

jo han var väldigt speciell på sitt egna lilla vis den där godis-roland :) men härlig inlevelse måste man ändå säga att han har.
kram! :)

Pauline

Vilken söt pennförvaring :)

Sranje

sv: Va bra :D!
Så fin väska.. var har du köpt den? kram!

Maria

vad kul att få se! :)

Nettan

haha tack så mycket :D

Debbie

Agnes: Ja, visst är den bra!

Sranje: Topshop förra året :) love it!

Maria

Tack för titten:) din väska ser i övrigt väldigt fin ut.

christine

En bra och fin fickspegel skulle jag verkligen behöva! Vad städad din väska var föresten... min ser ut som ett minfält som någon trampat i, haha! :-P

Debbie

Maria: Tack :) Ja, den är min favorit!

christine: Mm, fickspeglar är bra! Haha, naah.. jag rensar den STÄNDIGT på kvitton och annat :P Klagar ofta på hur tung den är när jag inte ens behöver bära runt på hälften av vad som finns i den ;)

MissPurple

Alltid lika kul att se andras välstädade väskor, det får bli dagens projekt. Riktigt snygg plånbok. =)

becky

har samma mob som dig:)

Tjalii

Jag har alltid för mycket i min väska :D

Anna

Kul inlägg, din väska ser söt ut!

Conradnikita

Great site, keep up the great work