The Last Kiss

image1047

Igår såg jag filmen The Last Kiss. Man får till största delen följa Michael som börjar närma sig 30 och når en personlig kris när hans flickvän blir gravid. Så träffar han Kim, en förbjuden frukt som får honom att riskera sitt förhållande i jakten på en kick för att få framtiden att verka mindre förutsägbar.

Det här var en väldigt bra film som var både rolig, tragisk och tankeväckande på samma gång. Om man inte redan visste det så får man definitivt lära sig att förhållanden inte är det lättaste att hålla vid liv - dock utan att hamna i en djup depression som följd ;-) Se den!

20 kommentarer
Amanda

Kanske man borde se då! =)

Christin

Den vill jag också se :) synd att den inte längre finns med i Cosmo?, missade den

Nadde

Hmmm...ska checka in filmen när jag får tillfälle

stine

ja gucci över huvudtaget gör fina parfymer

Klara

Åh den är jättebra!

annika

den är bra :)

zabina

Jaha ;D Men vad bra :D Jag älskar mina produkter med :) Men jag har typ"lärt känna" dem, för jag använt dem så mycket i skolan :D

Lexie

svar: Tack så mycket :) Härlig blogg!

Linn

Den får jag se!

Stephanie

Ja, kjolen är underbar och jag är så glad att jag köpte den! Vet att det finns några kvar på Indiska/Drottninggatan, kolla in!

Fröken Isakson

Få ta och kolla in den. Tack för tipset! Ha en bra dag!

Cecilia

Tack=) De är superlätta att göra, kedja finns att köpa på en järnaffär och sidenband på tygaffär:)

evelina

svar; hehe ja, det är det också :D

Agnes

låter som en bra film :D
svar: ja, jag hoppas det :D

Maria

den låter bra :)

matilda

den verkar bra! den vill ja se.

Cornelia

den är så himla söt, jag har inte sett den på hur länge som helst! blir kanske att ta med den på filmkvällen senare :)

Nadja

Såg den för någon vecka sedan, tyckde den var ritigt bra:)

Malin S

Den ska jag ha i åtanke vid nästa filmtillfälle. Igår såg jag Underbar & älskad av alla - tyvärr inte lika bra som jag trott. Annars är jag nyfiken på Katherine Heigls 27 dresses.

Linda

Visst är den bra! Såg den förra helgen :)