Favorit från YSL

image1062
När man hittar en produkt man gillar blir det lätt att man håller sig till den i fortsättningen också. Så är det för mig med den här guldiga mascaran från Yves Saint Laurent. Jag beställde en ny från Strawberrynet och idag dök den upp i brevlådan. Inte en dag för tidigt, den gamla har nämligen kört på övertid och är nu snustorr!

Varför den här mascaran är min favorit? Den plockar upp små "osynliga" fransar, ger bra volym, luktar gott men inte för mycket, känns lyxig med sitt guldiga yttre i sminkväskan, håller sig fräsch länge, är lätt att tvätta bort och är snäll mot känsliga ögon. Perfekt för mig!
20 kommentarer
Emma

tackartackar. gillar din blogg mkt! :)

Dilek Isabelle

Har för mig att de skall vara brasom du säger :)..sj använder jag bara lancomes vattenfasta o är helt super nöjd... hur mkt kostar de? jag betalar 250 för mina..har dock ej hunnit köpa här än fast...hoppas att det inteär dyrt här :p

Ida

Den verkar bra! Hur mycket kostar den? :)

Debbie

Emma: Tack, va roligt! :)
-
Dilek Isabelle & Ida: Köper man den hos Åhlens ligger priset på 255, men gör man köpet hos Strawberrynet sparar man 100 kr!! :)

Camilla

SV: haha jasså? Ja men det låter ju bra det!:) Men jag är nöjd så länge jag har praktik och har chans till ett jobb, det är så svårt med båda delarna nu!

Marina

Svar: Absolut! :)

Ha en bra kväll!

Jonna

den är så braaa!

HELENASCITY

bra tips =)

Jossan

Den ser verkligen lywig ut :)
Ska kanske ta och pröva den..

Dilek Isabelle

oj det är ju en stor skillnad. 100 kr som 100 kr eller hur. vad billigt!
är inne på deras hemsida :)
tur att de säljer inom turkiet också..skall se ifall jag hittar ngt fint :)

Emma

Hoppas den är bra!

Josiee

ja den e grymt bra:)

matilda

den låter ju super bra! är behov av en ny mascara.. hur mycket kostar den? :)

Sandra

Jag har en concealer i samma märke. Är riktigt nöjd med den!

Missjeni

svar: Ja, biljard är sjukt kul, desto roligare när man vinner också ;)

jag känner igen den där mascaran, tror nog jag hade den för längesen.

Nadde

Va? Är den guldig? Är den inte svart?

id

fin förpackning iaf, som tur är sminkar jag mig inte. så sjukt dyrt

Nadja

Den e superfin, jag måste ta och unna mig den någon gång!

Linda

vilken av mascarorna är det?

Debbie

Linda: Deras volume-mascara :)