Philips Sonicare Flexcare

För ett tag sedan fick jag hem Philips Sonicare Flexcare från Buzzador. Jag har nu använt eltandborsten varje dag sen dess och är otroligt nöjd med resultatet! Positivt med tandborsten:

  • Tre olika rengöringslägen. Clean, sensitive och massage.
  • Borsthuvudrengörare med uv-ljus som dödar bakterier.
  • Lampa på tandborsten visar när den behöver laddas.
  • Timer för att ha kontroll över rekommenderad borstningstid.
  • Reseladdare och fodral gör den lätt att ta med på semestern!

Det enda negativa jag kan komma på med denna tandborste är ljudnivån. Den ger ifrån sig ett högt ljud som liknar en tandläkarborr - inte så mysigt. Men det kan jag leva med eftersom den är så bra!

12 kommentarer
Eva

Tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna en goodiebag till ett värde av drygt 300kr! :)

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3835060

Julia

Ja visst är den! Eller hur :D Fick den av söt-systern min ;D

anna

Jag har funderat på att skaffa mig en eltandborste. Denna var ju snygg

Titta gärna in på min nystartade blogg

anna

Detta är rätt adress

Jennie

Gillar din header :)

Maddis

Jag håller med jag fick en eltamborste för ett tag sen och den är jätte bra men den låter och det är ganska störande;)

Mia

Ja det är mysigt med systrar!



Va roligt, det är inte så vanligt att plugga till lärare i slöjd, eller jag har inte hör många som gör det, spännande :)

Sofia

Sikken bra testgrej du fick. Själv får man knappt nånting att testa från Buzzador :/

Amanda

Det låter bra, men jobbigt om den låter för mycket! =)

bitte

fin blogg. har ett tips på min blogg om du är intresserad

Sandie

Måste också köpa mig en eltandborste =)

Daniel

Mamma sa att den kändes som en tandläkarborr också. :D