Lipgloss från Face

Lipgloss från Face

Jag har testat ett lipgloss från Face i färgen Rose. Underbar färg men som blir lite för röd för min personliga smak, men fin nog för att jag skulle kunna göra ett undantag. Det bästa är att läpparna får en otroligt härlig glans som är ganska svårslagen, enligt mig. Det största minuset är hur kladdigt det är, har nog aldrig träffat på ett mer kladdigt läppglans. Känns tjockt och nästan som ett klister på läpparna. Alltså inget att ta på innan man ger sig ut i en storm med utsläppt hår eller tänkt ha en myskväll med pojkvännen.
9 kommentarer
Lina

Färgen var verkligen fin, men det är så trist med kladdiga gloss. Jag har själv ett från H&M som är sådär kletigt, men färgen är så fin så jag kan bara inte ge upp det tills jag hittar en liknande nyans hos någon annan, fast mindre kletigt förstås. ;)

Tilly

Ser ju onekligen väldigt snyggt ut, lovely färg! Synd bara på kladdet, det räcker ju med att det blåser en millimeter ute och så har håret fastnat överrallt. Ska jag köpa ett kladdgloss så väljer jag nog mer budgetvariant, för de från face kostar väl ändå en slant om jag förstått det hela rätt?
Personlig favorit kommer från bodyshop, mjukgör och ger färg UTAN att kladda hallelujah!
Of Love Tilly

Amanda

Är inte heller sp mycket för rött, men tyckte den där nyansen var fin! =)

Axel Tomson

Finns det en risk att han skulle fastna på läpparna eller? höhö
- Axel Tomson
www.axeltomson.blogg.se

Erika

Gillar färgen!

Denise

superfint

ERICA

vilken fin färg, ser naturligt ut!

issa

den blev ju görsnygg på läpparna..:P

konichiwanna

tycker de va snyggt :)