Löfbergs Finaste

Löfbergs finaste


Igår väntade ett stort paket med kaffe på posten från Buzzador. Det är Löfbergs Lila som presenterar Löfbergs Finaste, sex stycken olika smaker från olika håll i världen. Själv dricker jag inte kaffe, inget för mig. Men desto mer för familj och vänner!

Här är Löfbergs nya smaker:

  • Antigua; välbalanserat med toner av choklad och jasmin. Ursprung: Guatemala.
  • Yadini Estate; Kraftfull arom med ton av svarta vinbär. Ursprung: Kenya.
  • Mandheling; kraftig, jordaktig karaktär med toner av trä och läder. Ursprung: Sumatra.
  • Kimel Estate; Vild och rustik karaktär med blommig ton. Ursprung: Papua Nya Guinea.
  • Sidamo; Espresso med intensiv citrusarom och elegant syrlighet. Ursprung: Etiopien.
  • Monsoon Malabar; Espresso med lagrad och kryddig smak. Ursprung: Indien.
10 kommentarer
Ehlin

Mums, Antigua lät jättesmarrig..

Carro

Määäh , me want .. Jag får aldrig några erbjudanden från Buzzador =(

Angel

Trevligt.Hahaha skickar dom ut till dom som värvat flest eller tar dom samma personer jämnt numera?Galet det där.

Debbie

Ehlin: Tycker faktiskt ja också, jag som inte ens gillar kaffe ;p
-
Carro: Inte? :( Håll ut, det kommer säkert!
-
Angel: Jadu, ingen aning faktiskt! Fast jag har nog inte värvat så många, men poäng från tidigare kampanjer gör ju att man får förtur till andra!

Madde

Antigua; välbalanserat med toner av choklad och jasmin. Det låter jätte gott men jag gillar ju inte heller kaffe.

Agnes

svar: håller med dig! Hon har väldigt snygg klädstil :D

vanilj

ååå jag vill också ha, kul att bjuda andra. Har endast fått två kampanjer därifrån

jessica

åh kaffe, så vackert (:

hannahsthlm

Åhh--jag hoppade det därpaketet..men det är klart..man hade ju kunnat ge till vänner osv;)!

Maria.

vad kul att få så fina grejer från buzzador! jag måste verkligen komma igång med mitt medlemskap där :P