Bio: Stardust

Bio: StardustIkväll växlade jag in två biljetter från GratisBio för att se filmen Stardust. En riktig saga som har med prinsar, prinsessor, häxor och pirater. Allt i en enda röra - utan att bli rörigt. En stjärna faller från himlen på andra sidan den förtrollade muren. Tristan lovar den flicka han älskar att han ska hämta den åt henne, men inser snabbt att han inte hade en aning om att en stjärna var en vacker kvinna som fler än han vill åt.



Åh, vilken underbar film! Spring till biograferna! Redan efter 5 minuter visste jag att den här filmen skulle hålla vad den lovade. En underbar Michelle Pfeiffer som elak häxa och Robert DeNiro som galen pirat = otroligt underhållande. Definitivt en film som ska in i samlingen så fort den finns på dvd.

Tips
! Vill du också få gratis biobiljetter i brevlådan? Samla lätt ihop till dina biljetter genom GratisBio. Läs mer här!
7 kommentarer
Emelie

Tack :) Det tycker jag med

Emma Journalen

Jag tjatade på min sambo förra veckan om att se den där, tack för att du påminde mig att fortsätta tjata. :)

hannahsthlm

åhh..va mysigt den låter :-)!

donnasandra

Vill se nu när du rekommenderade den. Verkade inte så speciell i trailern, men jag får väl se :-P

caroline

Jag såg den igår jag med, tyckte den var helt okej! Lite mycket effekter ibland men annars var den en underbar saga! kunde inte låta bli att likna den med Narnia :)

Estelle

Så mysig film!

Ingeborg

har funderat på att se den, men inte varit säker. Men nu vill jag se den!