Svart spets

Svart spets

Idag gav jag mig ut på jakt efter min storlek i ett fint underklädesset jag spanat in tidigare på Twilfit. Men då trosans passform inte motsvarade mina förväntningar föll jag istället för något annat. Svart spets saknas i min underklädeslåda och har varit något jag jagat efter länge. Gissa därför hur glad jag blev när jag inte bara hittade en bh, utan två - på rea. Dessutom är det två av mina favoritmärken när det gäller underkläder, Passionata och J.Lo. 139 kr/st istället för 319 kr och 399 kr. Inte helt fel!
8 kommentarer
Amanda

Fina båda två, bra fynd! =)

Helena

Super söta måste spana in deras rea :)

Liv

Svart spets är min favorit. Mycket snyggare än vitt om du frågar mig =)

Cathy

Åh så snygga! Borde nog unna mig lite nya underkläder när jag tänker efter.

cilia

vad fina!

Malin S

Fina. Himla bra priser dessutom.

Katta

Den från La passionata var riktigt tjusig :)

Martinkaja

You have done a great job with everything on this site. I Love your site