Estrella Pop Delight

Estrella Pop Delight

Så perfekt. Igår kom filmerna från CDON och idag gick det att hämta en låda med en inte helt dålig kampanj på posten. Kampanjen från Buzzador innehöll massvis med påsar med nya chipsen Pop Delight från Estrella. Helgens myskvällar kan börja!

Pop Delight är helt nya majssnacks som bara innehåller 9% fett. Snacksen är inte friterade utan har poppats i hetluft - på samma sätt som popcorn - och har därför en låg fetthalt. För att få den goda kryddan att fastna på produkterna har snackset sprayats med solrosolja, som har en hälsosammare fettsammansättning med extra låg halt mättat fett (1%) och hög halt enkelomättat fett.
8 kommentarer
My

vill också ha, jag är ju medlem hos buzzador sen fan snart ett år :P varför får jag inget?

Debbie

My: Bra fråga, det brukar ta sin tid innan man får sitt första paket. Fick precis som du vänta i upp emot ett år. Det är ju så många buzzadorer, men kanske inte lika många kampanjer för att alla ska kunna delta :)

Linda - sjuktbra.blogg.se

ahhh smaskigt :D

Angel

Yäk dom testa jag för ett tag sen,ALDRIG mer.Blä.Men allas smak är inte likadan ;)

Carro

Sicken tur du har som får massa erbjudanden hela tiden :) Du får skriva om dom var goda sen =P

Jenny

Helgen räddad =). Gött med massor filmer så här i höstmörkret. Kanske skulle ta och fundera på en beställning jag med.

Mickan

Vad roligt med kampanj! Jag vill också vara med! Får aldrig nån... *suck* Var dock med i Malaco Trulys... Det är den enda... Men håller tummarna för att jag får vara med i någon mer någon gång i framtiden...

Jennifer

Åh vad avundsjuk jag blir på dig nu . :)