Bio: Heartbreak Kid

Bio: Heartbreak Kid

Ikväll gick två biljetter från Gratisbio till Heartbreak Kid. Ben Stiller spelar Edward, en kille som inte alls har bråttom med att binda sig eller ens träffa den rätta. Men plötsligt möter han Lila, den perfekta tjejen, och bestämmer sig för att fria efter bara sex veckor. Men redan första dagen på smekmånaden märker Edward att det inte var ett så smart beslut. Lila är inte alls den han trott - hon är helt galen!

Sjukt skruvad film. Malin Åkerman som spelar Lila står för galenskapen och spelar psykobrud riktigt bra. Men Jim Carey-älskare som jag är kunde jag faktiskt tycka att hon kunde varit lite mer galen. Dock en väldigt underhållande film och väl värd att se!
3ochenhalvav5

Tips! Vill du också gå på bio helt gratis? Samla lätt ihop till dina biljetter genom GratisBio. Läs mer här!
5 kommentarer
Erik

Då vet jag att den är värd att se då :)

hannahsthlm

Den skulle jag vilja se :-)!

Katta

Träffade Malin Åkerman förra sommaren då jag känner hennes lillasyster. En otroligt härlig tjej. Hon berättade att rollen stått mellan henne och Gwyneth Paltrow, men att det gått till henne, HÄFTIG! Förövrigt, en supersöt och gullig tjej!

DONNASANDRA

Har lust att se den faktiskt :-)

matilda

den där ska jag nog se :) verkar skitbra!