Soft and Sensitive

Soft and SensitiveVad är nu det här? En recension av ett plåster? Haha, ja det ser ut så. Jag har nämligen provat nya Salvequick Soft and Sensitive för känslig hud. Brukar oftast använda hudfärgade plåster för att skylta med mina sår så lite som möjligt, men dom här vita siden-liknande plåstrena föll mig i smaken. Jag tyckte att dom var speciellt bra eftersom dom inte lämnar något fult klister-tryck efter sig - nackdelen med detta är dock att klistret inte är tillräckligt starkt för att hålla plåstret på plats lika länge som de andra plåstrena. Men, trots det, hur ofta är det man hittar ett snyggt plåster som nästan känns lite lyxigt? Just det.

Men det där med 100% vattentätt vete tusan asså. Haha.
7 kommentarer
Frida & Fabulous

åh, måste testas!

Jim

Köpte mitt första packet för fyra veckor sedan. Går inte åt så många plåster här.

Gilraen

100% vattentätt kan det väl ändå inte vara, då får ju såret ingen luft! :P

Angel

Åh verkar ju toppen

Debbie

Gilraen: Haha, jaa.. men precis! Det står "Andas" och sen "100% vattentätt".. något som inte riktigt går ihop ;)

Maria

Kul med ett finare plåster!

Felicia

åh sånna måste jag testa haha :)