Jag älskar att slänga

Jag ?lskar att sl?nga

Jag är inte den som samlar på mig och jag har inga problem med att slänga. Jag är ständigt i lådor och garderober på jakt efter något jag kan göra mig av med. Allt för att få mer plats till något nytt. Att jag är en förvaringsnörd vet alla som känner mig. Jag har spanat in en förvaringslösning som liknar den ovan, fast en liggande modell som får plats i lådan. Med små fack som gör det enklare att skilja prylarna åt. Eftersom jag älskar att köpa pärlor och att göra smycken, skulle den vara perfekt att förvara pärlorna i och lättare se vad man har att välja mellan. Både den stående och den liggande finns hos Granit.

12 kommentarer
Jim

Själv älskar jag att spara, jag kan hitta saker jag haft hela mitt liv - fortfarande, de ligger ofta just í lådor och garderober.

Debbie

Jim: Jo, såklart jag har några såna lådor också! Det måste man ju ha, saker man gjort som liten och saker som betytt extra mycket för en :)

Jennie

Jag brukar ofta tänka : det här kan jag spara, o det här.. finns ju alltid någon gång man kan få användningf ör det :P haha

Maja

haha är precislikadan!

Mickis

Svar: haha så ska jag med tänka!! :D håll tummarna!

ha en bra dag =)

Caroline

Jag är precis som dig slänger allt jag inte vill ha(nästan)

Sofia

känner sbsolut inte igen mig, jag sparar allt tills det inte går längre.. Men sedan ångrar jag mig ändå.. Ha en trevlig lördagkväll!

Emmelie

Hehe, känner igen mig!!

Clara

Älskar att slänga!

julia

Åh, vilken söt profilbild:D

ShopALotic

smart lösning. kanske ska spana in de där, behöver ngt liknande till mitt rum.

: )

Hanna

En sån måste ja ha : )