Snygg video




Åh, jag gillar verkligen Christinas video till Candyman. Den klär henne!
17 kommentarer
amanda

Tycker också om den! Den är så kul att kolla på :)

agnes

Åh, håller med, gillar verkligen den där videon:)

agnes

Anonym

den är grym :D!

Angel

ja den e så bra ju och hon e så fin

Mi

Ja, den är störtskön! :)

Markus

vilken outfit är favoriten då? :)

Jonna

åh, jagh älskar den låten med!:)
J

Jennie

cool ;P

Nina

vill oxå ha lackpumps :D å helst en lack accessoar till typ som en väska *S* najs ju

Sweetheart

Den är riktigt tuff, ser den första gången nu :)

H

Den vidon klär verkligen henne.Jag tycker inte att låten är nått vidare men videon är kul!!!

Hanna

Har inte sett videon men låten är bra! Hela den skivan är bra tycker jag faktiskt!

Linn

ja, jag älskar christinas stil!:)

Linn

jag måste erkänna att jag inte hört den här låten med Christina! Men den var ju riktigt bra :D

Kelly

underbar och färgglad :)

Linda

Ja, visst är den ? :)

Jennifer

hon är ASsnygg!