Livsfarligt men dösnyggt

Livsfarligt men s? snyggt!
For in som en blixtScorett idag och köpte mina älskade pumps som jag senast i förrgår satt upp på min lista för Vill ha i April. Ett galet köp, med tanke på att mina fötter är vana med platta stövlar efter vintern. Blir till att träna innan det är dags att använda dom. Annars kommer jag gå runt som en vinglande kalv på vännens bröllop. Men det kanske fungerar med lite envishet - och några avlastningskuddar.

Är dock lite osäker på om dom får stanna. Ska nog kika runt lite mer på stan imorrn. Vad tycker ni? Känns dom rätt till klänningen?
16 kommentarer
Sophie

Ursöta i alla fall!

Cicci

Jättefina! Passa nog jättebra med klänningen :)!

Anna

fina :)
jag började använda ett par nya skor idag, hajar inte varför man jämt ska få skavsår i nya skor. då är dom inte för stora och inte för små. dom sitter perfekt och endå blir det så :)

anna

de är verkligen jättesöta!

Angel

Jätte snygga

Sandra

De ser jättefina ut!!

Debbie

Tack allihop! :)

Anna: Ja, det är riktigt besvärligt det där! Fast när det är riktiga skinstövlar, då får jag faktiskt inga skavsår. Dom är är i skinn, så jag hoppas lite på att dom ska vara likadana ;) men vi får se, kanske bra om jag går i dom varje dag hemma så att dom blir lite mjukare och att fötterna vänjer sig med "nötningen" :)

Mi

Ja, de ser ut att passa fint till klänningen :) Jag testade att gå i stövletter med hög klack igår efter en låååång vinter i stövlar utan... wow, my feet hurt! ;)

mikaela

ja, dom passar fint till klänningen! :]

Moa

Kommer bli jättesött och fint! :)

Johanna

Grymt snygga! Behåll dom =)

Anna

Tycker att de är jättesöta. Och visst passar de bra till klänningen. Jag behöver också shoppa kläder till ett bröllop jag ska på i sommar.. :-)

Debbie

mikaela: dom gör det va? va bra :)

Moa: Hihi, hoppas det!

Johanna: Ja, jag gör faktiskt det. Tittade runt idag men dom är verkligen finast.. så jag är nöjd :)

Anna: Ja visst är dom söta! Synd att dom skulle vara så dyra bara, mycket pengar att lägga ut för en dag. Men man vill ju vara fin på vännens brollöp så :) va mysigt! Hoppas du hittar något också då :)

Ellis

Jag tror skorna kommer passar Verkligen Jättesnyggt ihop med klänningen:)

Jennie

snygg sko :P

Emilkornelia

Merci for all the wonderful writings