Extra Pastilles

Extra Pastilles

För några dagar sedan fick jag en liten present från Wrigley's Extra, som inehöll deras sockerfria nyhet Extra Pastilles. Pastilles finns i smakerna Green Mint, Salty Licorice, Dragonfruit, Licorice Lime och Cranberry Lime. Efter att ha testat måste jag säga att Salty Licorice är min favorit. Dragonfruit är alldeles för tam och Licorice Lime vore god om det inte vore för just Lime-smaken. Är inte speciellt förtjust i Lime. Mjuka små godisar i en väldigt smart ask. Vi får se vad mina vänner säger, då jag precis fått reda på att kommande Buzzador-kampanj består av flera smakprov på just dessa.

Tips! VeckoRevyn har just nu en tävling där du kan vinna pastillerna!
18 kommentarer
Gilraen

de låter ju spännande, kanske något man ska testa.

Angel

tråkigt nog låter ingen av dom som nåt för jag föredrar nog "vanliga" smaker

Debbie

Gilraen: Ja, nytt är alltid skoj! :)

Angel: Jepp, samma här! Hittade ingen som jag verkligen gillade och kan tänka mig att köpa :/

Maria

Har provat Salty Licorce jag med, riktigt gott!

me

låter gott!

Maria

Åh de verkar goda :)

// fashionstars.blogg.se (min url försvinner av någon dum anledning)

Maria

Salty Licorice låter som något för mig! :)

Linn

ja, jag vet man sitter och funderar sig galen hur fan trollkarlarna lyckas! men kul är det iaf:)

sofia

ser goa ut ;)

Josephine

Det var en utomordentlig ursäkt ;).

nawiie

Nu blev ja sugen på det!!

Emma

Hej Debbie, jo, jag beställde hem mitt godis från Gratis Godis igår, när tror du att jag kommer att få hem det? :)

Debbie

Emma: Tjohej! :) Har faktiskt ingen aning, aldrig fått därifrån! Inte någon flitig medlem där direkt, eftersom jag föredrar Sweetcollect ;) Men vad jag har hört så ska dom vara snabba! En vecka kanske? :)

Pernilla

Väntar sj svar från buzzador om jag ska få hem dem el inte :D

Hanna

Vart köper man de där pastillerna? jag vill ha sånna :)

julia

Hejsan Debbie! :)
Jag älskar dem där tabletterna och skulle också vilja skriva om dem, har alla smakerna hemma men min hund har bitit sönder min kamera... :/
Skulle jag kunna få låna bilden av dig?
Kram Julia

Birger Nilsson

Vi fick 2 paket vid kvatum i Landskrona. jag undrar vad pris det är på en ask?
Med vänliga hälsningar
Birger Nilsson
Koppargården 11 b 7 v
261 43 Landskrona
telefo: 0418 - 48 11 86
Bil: 0705 - 32 64 73

Lavranstiril

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work