John Tucker Must Die

John Tucker must die Kate är den osynlige tjejen som ingen på skolan minns namnet på. När hon upptäcker att skolans hetaste kille har tre flickvänner hjälper hon dem att hämnas på honom. Tillsammans smider dom planer som låter honom smaka på sin egen medicin - dom bestämmer sig alltså för att krossa hans hjärta. Och den blyga Kate får uppdraget att göra det som aldrig tidigare gjorts.

Jag är svag för riktigt bra collegefilmer och måste säga att det här var en av de roligaste jag någonsin sett! Jag skrattade högt åt tjejernas alla hämndförsök och klumpigheter. Gillade du Mean Girls kommer du gilla den här! En perfekt film under regniga kvällar som jag vet att jag kommer se igen och igen.



Tips
! Filmen finns i doublepack hos CDON för endast 69 kr vid köp av ytterligare en produkt!
16 kommentarer
Kaisa

Ååh, jag bara äälskade Mean Girls!
Då så ska jag se till att se den filmen då ;P

Angel

så rolig film...

Emil

Jag har sett den, jag tyckte den var bra =)

Jordii

haha den är så himla rolig!

Alexandra

Den är redan en favorit i min filmhylla, tar fram den lite då och då :P

Frida

jag älsakr vräkigen den filmen:)

Nyponet

Åh, visst är den bra!?

Anna

rätt snygg tatto hon hade på omslaget, fast det kanske skulle stått en annan text :)
aldrig sett den filmen tror jag :)

kajsa

Jag är inget superfan av glättiga collegefilmer men har hört en hel del bra om denna. Så jag ska helt klart se den en dag när inget annat faller på andan. Verkar lite annorlunda iaf! :) men ikväll, som du skrev idag, är det Midsomer Murders och det får man iiiiinte missa!

Carolita

Måste se den! har inte sett den har varit sugen hur längesomhelst!

Sandra

måste ses!

Isabella

Har faktist beställt den kommer tydligen i morgon, :) har bara sett en massa film snuttar ur den, men de sägs att den är bra så, :)

Vendela

ÄLSKA JTMD!!

Josefine

det här är så en av mina favvo filmer!! Riktigt bra :)

Troykaia

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

Astronauten

Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986